In de categorie Marketing vind je kwalitatieve trainingen voor een ieder die zich wil ontwikkelen in dit vakgebied, van marketingmedewerker tot marketingmanager.
In de Productmanagement training leer je in te spelen op de behoeftes van klanten, marktonderzoek en marketingcommunicatie van producten of diensten. Als productmanager kun je vervolgens effectiever aan de slag.
In de Online Marketing training leer je effectieve online marketingtechnieken en maak je kennis met social media marketing, zoekmachinemarketing en online advertising.
In de training Contentmarketing leer je hoe je een doordachte contentstrategie opstelt en hoe je jouw doelgroep bereikt met relevante content. Welke doelgroep wil je met jouw content aanspreken? Welke kanalen passen hier het beste bij? En hoe meet je de effectiviteit? Deze vragen worden beantwoord in deze training. De cursus gaat dus vooral over de strategische aspecten van contentmarketing
Zoek je meer een training waarin je leert hoe je waardevolle content creëert, kijk dan naar de cursus Webredactie en Contentcreatie. Wil je je focussen op het schrijven van aantrekkelijke content? Kijk dan naar de training Webteksten Schrijven.
Wil je leren hoe je jouw online succes kunt meten? In de cursus Google Analytics Essentials leer je hoe je erachter komt of je website rendeert. Je leer de bezoekers van je website begrijpen, hun gedrag te interpreteren en kansen te signaleren voor optimalisaties van je website.
De training Google Ads Essentials legt de focus op Adwords. Wil je de vindbaarheid van je website vergroten, maar weet je niet waar je moet beginnen? Dan is deze eendaagse training uitermate geschikt voor je. Je leert hier alles wat je in huis moet hebben om meer websiteverkeer te genereren.
In de training Customer Journey verdiep je je in de klantreis. Hoe ziet die eruit? Waar liggen de kansen voor een betere klantervaring? Je leer in deze training de momenten van de waarheid herkennen en krijgt de vaardigheden aangereikt om de klantreis te optimaliseren en daarmee het rendement van je marketing- en communicatieactiviteiten te vergroten.
In de training Strategische Marketing kijk je naar de waardepropositie van jouw organisatie. Wat is de klantwaarde die je kunt en wilt realiseren? Hoe kun je de merkbeleving optimaliseren? Je werkt in deze training voor ervaren marketeers toe naar een strategisch marketingplan voor jouw organisatie.
In de training Productmanagement leer je jouw producten te matchen met de klantbehoefte. Je leert hoe je een proactieve houding aanneemt ten aanzien van marktonderzoek, het doorvoeren van verbeteringen en het maken van marketingplannen.
De training Brandmanagement focust zich op het sterk maken en houden van merken. Je leert alle aan brandmanagement gekoppelde gebieden als marktonderzoek, onderscheidend vermogen en merkpositionering te beheersen.