Gebruik de Dialoog Methode voor interactiever contact met je klant

Door de vraag van de klant centraal te stellen krijg je interactiever contact met de klant. In dit filmpje legt trainer Wim van de Mark uit hoe je de Dialoog Methode toepast in het contact met de klant. Door van tevoren te weten wat voor vragen de klant gaat stellen en deze van tevoren al te beantwoorden, zorg je voor doelgerichtere communicatie met de klant. Dit zorgt voor meer conversie.

De Dialoog Methode is een wetenschappelijk onderbouwde methode waarin duidelijk wordt hoe interactieve communicatie werkt. De methode is in de jaren ’70 bedacht door professor Siegfried Vögele (1931-2014). Vögele was neuromarketeer avant la lettre. Hij hield zich bezig met wat het brein wel en niet ziet, wat positief en negatief associeert en wat uitnodigt voor conversie.

Naast dat Wim van de Mark in deze ICM Talk de Dialoog Methode uitlegt, geeft hij je praktische handvatten om de methode toe te passen. Hierdoor kun je jouw schriftelijke communicatie verbeteren, je publiek boeien in je presentaties en jouw website optimaliseren.