Social Media Advertising

Adverteren op social media helpt je je doelgroep snel, effectief en doelgericht te bereiken. Je kunt hiermee je naamsbekendheid vergroten en je doelgroep prikkelen tot conversie. Maar hoe pak je dit slim aan? Tijdens dit programma volg je de trainingen Facebook & Instagram Advertising en LinkedIn Advertising als pakket. Je leert per kanaal hoe je effectieve advertentiecampagnes opzet, hoe je aan de hand van je doel kiest voor de juiste vorm en inhoud en hoe je met de juiste targeting optimaal gebruikmaakt van je budget.

Wil je liever één van de trainingen volgen? Bekijk ze hieronder:

Unieke voordelen

  • Je profiteert van €200,- pakketkorting ten opzichte van twee losse inschrijvingen
  • Direct resultaat met je eigen advertentiecampagnes
  • Persoonlijke begeleiding door een social media expert

Resultaat

  • Je vertaalt je marketingdoelstellingen naar effectieve advertentiecampagnes
  • Je bepaalt aan de hand van je doel per kanaal de juiste vorm en inhoud
  • Je weet per kanaal relevante doelgroepen te bereiken door de juiste targetingstrategie
  • Je maakt campagnes meetbaar en weet hoe je je resultaten analyseert
  • Je kent per kanaal de manieren om je campagnes te optimaliseren

Doelgroep

Dit programma is bedoeld voor iedereen die wil leren adverteren op Facebook, Instagram en LinkedIn of meer resultaat wil halen uit huidige campagnes. Denk aan online marketeers, communicatieprofessionals en social media specialisten, maar ook zelfstandig ondernemers. Om deel te kunnen nemen aan deze training heb je een eigen laptop, een Facebook advertentieaccount en een LinkedIn bedrijfspagina nodig.

Zeker weten of dit bij je past? Doe een persoonlijke intake.

Programma

  • Facebook Ads Manager
  • LinkedIn Campaign Manager
  • Facebook Pixel
  • LinkedIn Insight Tag
  • Doelstellingen
  • Salesfunnel & Targetingstrategie
  • Vorm en inhoud van advertenties
  • Beïnvloedingsprincipes inzetten
  • Afrekenmodellen, budget en planning
  • Starten met je eigen campagnes
  • Analyseren en rapporteren
  • Campagneoptimalisatie en A/B testen

Studiewijze

Ons doel is je zo goed mogelijk voor te bereiden op de stap die je gaat maken in de praktijk, daarom gaan wij voor de volgende, gedegen aanpak. We kiezen voor een combinatie van groepsbijeenkomsten, zowel fysiek als online, e-learning en individuele coaching. Dat zorgt voor een maximaal leerrendement.

Blended learning | Bij ICM geloven we in blended leren, waarbij zelfstandig online leren het gezamenlijk, klassikaal leren versterkt. Doordat je vooraf kennis opdoet blijft er tijdens een klassikale bijeenkomst meer tijd over om te leren van elkaar. Ook online kun je samen veel leren, daarom woon je deze training één dag op locatie bij en een halve dag online.

Ervaren trainer | Een ervaren trainer begeleidt je tijdens de trainingen, waarbij jouw leerbehoefte centraal staat. Jouw trainer is een vakexpert, maar bovenal je persoonlijke coach.

Bijeenkomsten | De bijeenkomsten zijn gericht op interactie met de trainer en medecursisten. Met afwisselende werkvormen doe je kennis en inzichten op en oefen je met vaardigheden. Er is veel ruimte voor de inbreng van eigen praktijksituaties en -voorbeelden. Dit geldt voor zowel de fysieke bijeenkomst als de online bijeenkomst.

Online leeromgeving | Naast de interactieve klassikale dagen werk je met de rijke online leeromgeving die je ondersteunt in het leerproces. Tevens is dit jouw persoonlijke leerportfolio: een logboek van jouw leertraject. Na de training houd je onbeperkt toegang tot al het online materiaal ter verdieping en naslagwerk.

Persoonlijke coaching | Je trainer is je persoonlijke coach die je helpt jouw vervolgstappen te identificeren en je hierbij adviseert. In een één-op-één online contactmoment kun jij met al jouw vragen terecht bij de trainer. Praktisch, helder en doelgericht.

ICM-certificaat | Heb je de trainingen gevolgd, dan ontvang je per training een ICM-certificaat.

Plaats & Data

Benieuwd wanneer je deze cursus kunt volgen? Bekijk de eerstvolgende startdata en cursuslocaties.

Meer opleidingen en trainingen

Hier vind je een overzicht van alle 39 opleidingen en trainingen in de categorie: Marketing.

Incompany

Deze cursus biedt ICM ook incompany aan, voor maatwerk in jouw organisatie.

Plaats en data

In dit programma volg je de trainingen LinkedIn Advertising en Facebook & Instagram Advertising in een pakket. Kijk hieronder bij de individuele trainingen wanneer de trainingen starten en in welke plaatsen je de trainingen kunt volgen.

Investering

Dit pakket omvat 2 cursussen. De totale investering bedraagt € 1.790,-

Cursus Prijs
LinkedIn Advertising 995,-
Facebook & Instagram Advertising 995,-
Prijs zonder korting 1.990,-
Korting 200,-
Investering 1.790,-

Dit bedrag is excl. € 37,50 per dag voor het dagarrangement of € 10,- per avond voor het avondarrangement. Voor online bijeenkomsten rekenen we geen arrangementskosten.

Btw

De totale investering is excl. btw. Vrijstelling van btw is mogelijk. Je betaalt in dat geval 10% bovenop de investeringsprijs. Meer informatie

Financiering en fiscaal voordeel

Voor zowel werkgevers als particulieren zijn er voor het volgen van scholing diverse mogelijkheden voor subsidies en belastingaftrek. Hierdoor kun je voordeliger deelnemen aan de cursus. Meer informatie

Factuur

De factuur van deze cursus wordt na de eerste bijeenkomst verstuurd. Wil je de factuur eerder ontvangen? Je kunt dit aangeven in het opmerkingenveld bij jouw inschrijving.

Persoonlijk advies

Onze adviseurs helpen je graag met persoonlijk advies, bijvoorbeeld over welke opleiding of training het beste bij jouw doelstellingen past. Ook voor praktische vragen kun je terecht bij onze afdeling advies.

Bel voor vrijblijvend advies

030 - 29 19 888

Nu bereikbaar tot 17.30 uur

Bel mij terug

Wil je liever door ons gebeld worden op een geschikter moment, laat dan hier je gegevens achter.

Meer opleidingen en trainingen

Hier vind je een overzicht van alle 39 opleidingen en trainingen in de categorie: Marketing.