• Kan ik mijn inschrijving voor een event annuleren?
    Bij annulering van een inschrijving voor een event (vermeld op Event pagina) geven we geen geld retour. Een event inschrijving is uitgezonderd voor het herroepingsrecht, omdat hier sprake is van een tijdsgebonden artikel. Voor onze fysieke events kun je tot een week voor aanvang een vrijkaart ontvangen voor een vergelijkbaar event. Als je je korter dan één week voor aanvang afmeldt, is de enige optie om een vervanger aan te dragen voor het event. Bij een online event kun je je tot 24 uur voor aanvang afmelden. In dat geval ontvang je een vrijkaart voor een vergelijkbaar online event. Neem hiervoor contact met ons op via 030 – 755 18 90 of per e-mail: events@icm.nl.
  • Waarom heb ik geen ticket voor het event ontvangen?
    Wanneer je je inschrijft ontvang je een bevestiging, dit is jouw ticket voor het event. Soms komt het voor dat je niet meteen een bevestigingsmail ontvangt. Wij controleren alle inschrijvingen zelf, dit kost soms wat tijd. Mocht je 48 uur na de betaling nog steeds geen mail hebben ontvangen, stuur dan een mail naar events@icm.nl of bel naar 030 – 755 18 90.
  • Kan ik het webinar terug zien?
    Dat kan! Wanneer je staat ingeschreven voor het webinar ontvang je binnen 3 werkdagen een mail met een link met daarin de opname. Het webinar blijft 2 weken beschikbaar. Hierna is het niet meer mogelijk om het webinar te bekijken.
  • Worden fysieke events ook opgenomen?
    Nee, wij organiseren geen hybride events. Een event is of volledig fysiek of volledig online.
  • Het event is uitverkocht, kan ik op de wachtlijst komen?
    Ja dit kan. De kans is klein dat er nog tickets beschikbaar komen wanneer een event is uitverkocht. Je kunt eventueel een mail sturen naar events@icm.nl dat je graag op de wachtlijst wilt komen. Mocht er op het laatste moment toch een afmelding zijn, dan ontvang je een mail dat er weer tickets beschikbaar zijn.
  • Waarom hanteert ICM bij events twee verschillende tarieven?
    Wij geloven in het delen van kennis. Tijdens onze events staat inspiratie, plezier en motivatie centraal. Om deelname tot een event voor iedereen mogelijk te maken hanteren wij twee verschillende tarieven. Het particuliere tarief is voor particulieren die zelf hun ticket aanschaffen. Hier draagt ICM ongeveer de helft van bij. Het zakelijke tarief is van toepassing wanneer gefactureerd wordt aan een bedrijf of organisatie.
  • Worden er foto’s en video’s gemaakt tijdens fysieke events?
    Bij sommige events nodigen we een professionele fotograaf uit. Het beeldmateriaal gebruiken wij voor onze marketingdoeleinden. Wil je niet op de foto’s staan, dan kun je dit bij de registratietafel van het event aangeven. Je ontvangt dan een rood keycord, waardoor de fotograaf weet dat je niet op de foto wilt.
  • Ontvang ik altijd een factuur?
    Binnen een week ontvang je bij elke aankoop (iDEAL of achteraf betalen) een factuur. Heb je deze niet ontvangen? Mail dan naar debiteuren@icm.nl.  Zet duidelijk in de mail om welk event het gaat.
  • Ik wil mijn aankoop via een factuur indienen. Kan dat?
    Bij een zakelijke inschrijving kan dat! Bij stap 2 kun je kiezen voor ‘Ik betaal op basis van de factuur’. We streven ernaar om je de factuur binnen één week per e-mail toe te sturen. Het betalingstermijn hiervoor is 14 dagen.
  • Kan ik voor iemand anders een ticket kopen?
    Dat kan! Vul bij de inschrijving de contactgegevens in van de persoon die je wilt aanmelden. Let op: het ingevulde mailadres ontvangt de betalingsbevestiging en ook de praktische mail (voorafgaand aan het event) en de foto’s en presentatie (na het event).
  • Ik krijg de foutmelding 'Je vouchercode is niet geldig'. Wat nu?
    Dit kan de volgende oorzaken hebben:
    (1) Je hebt de code verkeerd ingevoerd. Probeer het nog een keer.
    (2) Je vouchercode is niet meer geldig. Neem voor hulp contact op via 030 – 755 18 90 of events@icm.nl. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur en helpen je graag verder!
  • Bovenaan de inschrijfpagina heb ik niet de mogelijkheid om mijn ICM voucher toe te voegen. Hoe kan dat?
    Niet voor alle events is het mogelijk om een voucher in te zetten. Op je voucher staat voor welk event je jouw unieke voucher kunt inzetten.
  • Hoe gaan jullie met mijn gegevens om?
    Wij vinden het belangrijk om goed om te gaan met de privacy van onze bezoekers. In onze privacyverklaring leggen we je uit welke gegevens we van je verzamelen, met welk doel, hoe lang we ze bewaren en wat je rechten zijn.
  • Kan ik reserveren of telefonisch tickets bestellen?
    Helaas is het niet mogelijk om telefonisch tickets te bestellen of te reserveren. Je kunt je ticket alleen direct via de website aanschaffen.
  • Ik heb een ticket gekocht, maar ik heb geen bevestiging ontvangen.
    Soms komt het voor dat je niet meteen een bevestigingsmail ontvangt. Wij controleren alle inschrijvingen zelf, dit kost soms wat tijd. Mocht je 48 uur na de betaling nog steeds geen mail hebben ontvangen, stuur dan een mail naar events@icm.nl of bel naar 030 – 755 18 90. De bevestiging is tevens je ticket voor het event.
  • Mijn medewerkers bezoeken vaak ICM-events. Kan ik hiervoor één verzamelfactuur ontvangen?
    Dat kan! Speciaal hiervoor is de ICM Event Business Card. Met de ICM Event Business Card kan elke medewerker zich onbezorgd en eenvoudig inschrijven. Aan het einde van een kwartaal versturen wij hiervoor één verzamelfactuur. Lees hier hoe dit werkt en hoe je de ICM Event Business Card aanvraagt.

Bekijk onze aankomende evenementen