– Coronavirus – versoepelde annuleringsvoorwaarden voor events op locatie

De ontwikkelingen rondom het Coronavirus komende weken zijn onzeker. We zijn alert op actuele informatie vanuit het RIVM en GGD en passen hierop het Protocol Coronavirus continu aan. Om alvast met iedereen mee te denken zijn onze annuleringsvoorwaarden voor events op locatie versoepeld om jou maximaal de gelegenheid te geven om je deelname te heroverwegen of in te trekken, zonder dat dat dit tot kosten leidt. Dit betekent dat je tot op het allerlaatste moment kunt afzien van jouw deelname aan een van onze evenementen. Je ontvangt dan een voucher voor een ander evenement (van hetzelfde bedrag). Neem hiervoor contact met ons op via 030-29 19 888 of per e-mail: events@icm.nl.

– Kan ik mijn inschrijving voor een webinar annuleren?

Een inschrijving voor een webinar is uitgezonderd voor het herroepingsrecht omdat hier sprake is van een tijdsgebonden artikel. Bij iDeal betalingen geven we geen geld retour.

– Kan ik mijn inschrijving voor een online masterclasses annuleren?

Een inschrijving voor een online masterclass is uitgezonderd voor het herroepingsrecht omdat hier sprake is van een tijdsgebonden artikel. Bij annulering zijn we genoodzaakt 100% van de kosten in rekening te brengen. Wel bieden we je de mogelijkheid om tot 48 uur voor aanvang een vervanger te sturen. Neem hiervoor contact met ons op via 030 – 29 19 888 of per e-mail: info@icm.nl.

– Waarom worden er bij seminars twee verschillende tarieven gehanteerd?

Wij geloven in het delen van kennis. Tijdens onze seminars staat inspiratie, plezier en motivatie centraal. Om deelname tot een seminar voor iedereen mogelijk te maken hanteren wij twee verschillende tarieven. Het particuliere tarief is voor particulieren die zelf hun ticket aanschaffen. Hier draagt ICM ongeveer de helft van bij. Het zakelijke tarief is van toepassing wanneer gefactureerd wordt aan een bedrijf of organisatie.

– Ontvang ik altijd een factuur?

Binnen een week ontvang je bij elke aankoop (IDeal of achteraf betalen) een factuur.

– Ik wil mijn aankoop via een factuur indienen. Kan dat?

Bij een zakelijke inschrijving kan dat! Bij stap 2 kun je kiezen voor ‘ik betaal op basis van de factuur’. Ons streven is dat je binnen een week de factuur in je e-mail ontvangt. Betalingstermijn hiervoor is binnen 14 dagen.

– Kan ik voor iemand anders een ticket kopen?

Dat kan! Vul bij de inschrijving de contactgegevens in van de persoon die je wilt aanmelden. Let op: het ingevulde mailadres ontvangt de betalingsbevestiging en ook de praktische mail (voorafgaan aan het event) en de foto’s en presentatie (na het event).

– Ik krijg de foutmelding ‘je vouchercode is niet geldig’, wat nu?

Dit kan de volgende oorzaken hebben:

  • Je hebt de code verkeerd ingevoerd, probeer het nog een keer
  • Je hebt niet voldoende tegoed op je voucher staan

Voor hulp kun je contact opnemen via 030 – 29 19 888 of events@icm.nl. We zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur tot 17:30 uur en helpen je graag verder!

– Bovenaan de inschrijfpagina heb ik niet de mogelijkheid om mijn ICM Voucher toe te voegen. Hoe kan dat?

Niet voor alle evenementen is het mogelijk om je voucher in te zetten. Op je voucher staat voor welk evenement je je voucher kunt inzetten.

– Hoe gaan jullie met mijn gegevens om?

Wij vinden het belangrijk om goed om te gaan met de privacy van onze bezoekers. In onze privacyverklaring leggen we je uit welke gegevens we van je verzamelen, met welk doel, hoe lang we ze bewaren en wat je rechten zijn.

– Kan ik reserveren of telefonisch tickets bestellen?

Helaas is het niet mogelijk om telefonisch tickets te bestellen of te reserveren. Je kunt je ticket alleen direct via de website aanschaffen.

– Ik heb een ticket gekocht, maar ik heb geen bevestiging ontvangen.

Soms komt het voor dat je niet meteen een bevestigingsmail ontvangt. Wij controleren alle inschrijvingen zelf, dit kost soms wat tijd. Mocht je 48 uur na de betaling nog steeds geen mail hebben ontvangen, stuur dan een mail naar events@icm.nl of bel naar 030 – 29 19 888.

– Ik kan niet meer naar een evenement op locatie komen. Kan ik mijn geld terugkrijgen?

Dit is helaas niet mogelijk. Bij annulering van een inschrijving voor een evenement zijn we genoodzaakt 100% van de kosten in rekening te brengen.  Wel bieden we je de mogelijkheid om a) een vervanger te sturen of b) tot 7 dagen voor aanvang van het evenement een voucher aan te vragen die je kunt inzetten voor een ander evenement (van hetzelfde bedrag). Neem hiervoor contact met ons op via 030-29 19 888 of per e-mail: events@icm.nl.

– Kan ik mijn ticket ruilen voor een ticket voor een ander ICM evenement?

Tot 7 dagen voor aanvang van het evenement waar je voor ingeschreven stond kan je een voucher aan te vragen die je kunt inzetten voor een ander evenement (van hetzelfde bedrag). Neem hiervoor contact met ons op via 030-29 19 888 of per e-mail: events@icm.nl.