NIMA / DMI Strategy & Planning

Bent u werkzaam als marketeer en wilt u de lijnen uitzetten van de online-marketingstrategie en deze managen naar het gewenste resultaat? Of bent u op zoek naar een vliegende start in het managen van een online-marketingstrategie? Dan is deze opleiding uitstekend geschikt voor u. Het lesmateriaal is afkomstig van het internationale Digital Marketing Institute (DMI) en wordt continu doorontwikkeld in samenwerking met toonaangevende internetgiganten Google, Facebook,Twitter, LinkedIn en Microsoft. Na deze opleiding heeft u de meest recente kennis en vaardigheden in huis om een online- marketingstrategie van topniveau om te zetten naar resultaten.

Ontdek de NIMA / DMI opleidingen! Bekijk hier de video:

Resultaat

  • U kunt gefundeerde keuzes maken om de meest effectieve mix van traditionele en online marketingmiddelen te creëren
  • U kunt een optimaal rendement behalen uit uw online- marketingbudget
  • U heeft inzicht in de diverse specialismen die nodig zijn bij de implementatie van uw online-marketingstrategie
  • U kent de noodzaak van continue analyseren van campagnes en weet hoe u dit kunt doen
  • U kunt de reputatie van uw organisatie monitoren en kent methoden om deze online te versterken

Doelgroep

Deze opleiding is geschikt voor iedereen die zich bezighoudt met de marketingstrategie van zijn organisatie of marketeers die willen doorgroeien naar een strategische functie. De opleiding helpt de ervaren marketingmanager naar het volgende niveau en geeft de beginnende manager een vliegende start.

Zeker weten of dit bij u past? Doe een persoonlijke intake.

Programma

  • Introduction to Strategy and Planning
  • Traditional Communications: Strengths and Limitations
  • Digital Communications:Tailor-made Approach toYour Customers
  • Digital Channels: Advertising
  • Social Customer Service: Implementing Social Networks
  • Planning & Maintaining Budget
  • Personnel: Roles, Responsibilities and Challenges
  • Risks and Reputations
  • Analytics: Recognize and Use Key Performance Indicators (KPI)
  • Strategy Formulation and Plan
Startdata en locaties

Studiewijze

Drie weken voor de eerste bijeenkomst krijgt u toegang tot de ICM-leeromgeving. Hier staat het studiemateriaal voor u klaar zodat u direct kunt beginnen. U bekijkt inspirerende video’s (Engelstalig) van vooraanstaande docenten en maakt diverse opdrachten en oefentoetsen.

Uniek aan deze opleiding is de toevoeging van klassikale bijeenkomsten aan de online zelfstudie.Tijdens de bijeenkomsten wordt een heldere vertaalslag gemaakt van de theorie naar de praktijk. Met studiecases en interessante oefeningen raakt u thuis in de materie. Er is volop ruimte om ervaringen uit te wisselen met uw medecursisten. Onder inspirerende leiding van een ervaren online- marketingprofessional vergroot u uw kennis en vaardigheden op het gebied van strategische online marketing.

Tussen de bijeenkomsten heeft u contact met uw medecursisten en docent via de leeromgeving.

De studiewijze van ICM garandeert u een uitstekende en zorgvuldige voorbereiding op het officiële DMI examen.

Vooropleiding

ICM volgt de richtlijnen van het NIMA en DMI en stelt geen eisen aan de vooropleiding.

Studievoorbereiding

De opleiding bestaat voor een groot deel uit zelfstudie met exclusief DMI online videomateriaal. U dient voldoende tijd vrij te maken voor het bestuderen van de theorie en het maken van opdrachten. Dit is een essentieel onderdeel van de opleiding. De benodigde tijd hiervoor varieert per individu. Rekent u op minimaal 5 uur thuisstudie per dagdeel bijeenkomst.

Studiemateriaal

ICM maakt gebruik van het officiële studiemateriaal van Digital Marketing Institute. Dit voldoet aan de eisen van Google, Facebook, Twitter, LinkedIn en Microsoft. Het studiemateriaal is Engelstalig.

Diploma

De ICM opleiding NIMA / DMI Strategy & Planning biedt u de mogelijkheid om het officiële Digital Marketing Institute diploma / NIMA certificaat te halen.

Het DMI examen legt u af bij een van de vele Pearson Vue testcentra, op een door u gekozen moment.

U schrijft u zelf in voor het DMI examen. Na start wordt uw deelname aan deze ICM opleiding bekendgemaakt bij Pearson Vue. Dit biedt u de mogelijkheid om u in te schrijven voor het examen. Kijkt u voor meer informatie op www.vue.com.

Plaats & Data

Benieuwd wanneer u deze cursus kunt volgen? Bekijk de eerstvolgende startdata en cursuslocaties.

Meer opleidingen en trainingen

Hier vindt u een overzicht van alle 28 opleidingen en trainingen in de categorie: Marketing.

Incompany

Deze cursus biedt ICM ook incompany aan, voor maatwerk in uw organisatie.

Plaats & data

ICM verzorgt NIMA / DMI Strategy & Planning als avond- en dagopleiding. De avondopleiding is van 19.00 tot 22.00 uur en omvat 6 lessen. De dagopleiding is van 10.00 tot 16.00 uur en omvat 3 lessen. De gehele opleiding duurt 3 maanden.

De opleiding wordt gegeven in januari 2019, april 2019 en oktober 2019.

De opleiding wordt verzorgd in Alkmaar, Almere, Amersfoort, Amsterdam, Arnhem, Den Bosch, Eindhoven, Rotterdam, Tilburg, Utrecht en Zwolle.

Locatie Dagdeel & dag Inschrijven
Locatie Alkmaar Dagdeel & dag
  • Avond: dinsdag
Inschrijven
Locatie Almere Dagdeel & dag
  • Avond: dinsdag
Inschrijven
Locatie Amersfoort Dagdeel & dag
  • Avond: dinsdag
Inschrijven
Locatie Amsterdam Dagdeel & dag
  • Avond: dinsdag
  • Overdag: donderdag of zaterdag
Inschrijven
Locatie Arnhem Dagdeel & dag
  • Avond: dinsdag
Inschrijven
Locatie Den Bosch Dagdeel & dag
  • Avond: dinsdag
Inschrijven
Locatie Eindhoven Dagdeel & dag
  • Avond: dinsdag
  • Overdag: donderdag of zaterdag
Inschrijven
Locatie Rotterdam Dagdeel & dag
  • Avond: dinsdag
  • Overdag: donderdag of zaterdag
Inschrijven
Locatie Tilburg Dagdeel & dag
  • Avond: dinsdag
Inschrijven
Locatie Utrecht Dagdeel & dag
  • Avond: dinsdag
  • Overdag: donderdag of zaterdag
Inschrijven
Locatie Zwolle Dagdeel & dag
  • Avond: dinsdag
  • Overdag: donderdag of zaterdag
Inschrijven
Maximale groepsgrootte: 16 personen.

Lesrooster

Startmaand:

* Bovenstaande roosters zijn onder voorbehoud. In uitzonderlijke gevallen kunnen data veranderen.

Meer opleidingen en trainingen

Hier vindt u een overzicht van alle 28 opleidingen en trainingen in de categorie: Marketing.

Incompany

Deze cursus biedt ICM ook incompany aan, voor maatwerk in uw organisatie.

Investering

De investering bedraagt € 2.295,-.

  • Leskosten: € 1.845 (of 2 termijnen à € 945)
  • Lesmateriaal: € 450

De investering voor het officiële DMI examen bedraagt € 180. De examenkosten worden door Pearson Vue rechtstreeks aan u in rekening gebracht. Bovenvermelde examenkosten zijn onder voorbehoud van tariefwijzigingen door Pearson Vue. Kijkt u voor een actueel overzicht van de kosten op www.vue.com.

Indien gewenst kunt u bij de dagopleiding gebruikmaken van het luncharrangement, de kosten hiervoor zijn € 17,50 per dag. De totale investering is excl. btw. Vrijstelling van btw is mogelijk. U betaalt in dat geval 10% bovenop de investeringsprijs. Meer informatie.

De factuur van deze cursus wordt na de eerste bijeenkomst verstuurd. Wilt u de factuur eerder ontvangen? U kunt dit aangeven in het opmerkingenveld bij uw inschrijving.

Persoonlijk advies

Onze adviseurs helpen u graag met persoonlijk advies, bijvoorbeeld over welke opleiding of training het beste bij uw doelstellingen past. Ook voor praktische vragen kunt u terecht bij onze afdeling advies.

Onze afdeling advies is te bereiken van 08:30 - 17:30 uur op telefoonnummer:

030 - 29 19 888

Aanvraag bellen

Wilt u liever door ons gebeld worden op een geschikter moment, laat dan hier uw gegevens achter.

Meer opleidingen en trainingen

Hier vindt u een overzicht van alle 28 opleidingen en trainingen in de categorie: Marketing.

Incompany

Deze cursus biedt ICM ook incompany aan, voor maatwerk in uw organisatie.