Extra Seminar – Eén fan per dag

Dit seminar is uitverkocht.

Hoe overtref je verwachtingen van klanten? Met ‘gewoon’ tevreden klanten schiet je weinig op. Wat je wilt, zijn fans of anders gezegd, ambassadeurs. Want fans of ambassadeurs bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig.

Om van klanten fans te maken, moet je hun verwachtingen overtreffen. Dat klinkt misschien simpel, maar dat is het allesbehalve. Omdat het vaak geen dagelijkse gewoonte is.

Bestsellerauteur Jos Burgers laat tijdens dit seminar op een prikkelende manier zien hoe je daar verandering in brengt. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden legt hij uit hoe je elke dag weer het verschil kunt maken in het contact met de klant. Niet door de bedrijfsvoering aan te passen, zoals vaak wordt gedacht, maar door ogenschijnlijk kleine dingen. Want als je iemands dag bijzonder weet te maken door een simpel gebaar, wat extra aandacht of een goed advies, heb je er gegarandeerd een fan bij!

Spreker

Jos Burgers is auteur van bestsellers als: Klanten zijn eigenlijk nét mensen!, Hondenbrokken, No Budget Marketing, Geef nooit korting!, Gek op gaten, De Wet van Snuf en Eén fan per dag. Met meer dan 150 presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker over onderwerpen als strategie, marketing en klantgerichtheid. Hij houdt zijn publiek een spiegel voor en laat mensen anders naar hun werk en hun dagelijkse praktijk kijken. Humor is daarbij een belangrijk wapen, evenals het gebruik van praktijkvoorbeelden.

Ervaringen

“Wat een geweldige middag was het!! Jos, ik heb genoten van je presentatie! De humor, het enthousiasme; aan één stuk door inspiratie op een eenvoudige manier verteld!”

Iets heel lastigs heel simpel uitgelegd, zodat je er morgen mee kan en wil beginnen!“

“Ik ben op een aangename manier aan het denken gezet over hoe ik onze klanten enthousiaster kan maken over ons bedrijf.”

”Niemand wil iets kopen, maar iedereen wil wel graag geholpen worden.”

”Heb je af en toe klanten over de vloer of heb je inmiddels een fanclub?”

Datum & plaats

De bijeenkomst vindt plaats op dinsdag 3 april 2018.

Ontvangst: 12.45 uur
Seminar: 13.30 – 17.00 uur
Borrel: 17.00 – 18.00 uur

Regardz Meeting Center Eenhoorn | Barchman Wuytierslaan 2 | 3818 LH, Amersfoort

Investering

€ 47,50 per persoon excl. 21% BTW.

  • Je ontvangt de factuur na het seminar.
  • Vrijstelling van BTW is mogelijk. Bekijk hier of de factuur zonder BTW voordelig is voor jou.
  • Tijdens dit seminar wordt geen lunch geserveerd. De investering is inclusief thee/koffie/fris en borrel.

De ICM inschrijvings- en betalingsvoorwaarden voor seminars zijn van toepassing op deze inschrijving. Hierin staat onder andere ons annuleringsbeleid beschreven.

Inschrijven

Dit seminar is uitverkocht.

Meer in Communicatie